Subject: FW: tähtaja pikendamine (vastus kirjale 05.07.2024 nr 2-2/1846-1)
From: "Pille Lehis" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jul 2024 15:18:00 +0300

Tere!

Olete esitanud inspektsioonile arvamuse avaldamiseks avaliku teabe
muutmise seaduse eelnõu (teie kiri 05.07.2024 nr 2-2/1846-1). Palute meie
arvamust 15 tööpäeva jooksul.

Võttes arvesse puhkuste perioodi ja inspektsiooni ressursse, annan teada,
et kujundame oma seisukoha eelnõule mitte hiljem kui 12.08.2024

Mõistvale suhtumisele lootes

Pille Lehis

Peadirektor

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 6274135

Andmekaitse Inspektsioon

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Tatari 39 | 10134 Tallinn | Eesti

LinkedIn
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/>
I Youtube <https://www.youtube.com/@andmekaitse>

 <https://www.aki.ee/>